Saturday 7 October 2017

Hak Rakan Kongsi Forex


Programm Rakan Kongsi Programm Affiliate Forex4you 8211 peluang yang baik untuk pendapatan tambahan. Sesuai untuk laman web dan blog pemilik atau orang-orang yang mempunyai laman beliebt di rangkaian sosial. Jika anda Biasa bekerja melalui Internet, suka berbual dalam forum, atau menjalankan blog, anda boleh membuat wang yang baik untuk menjadi rakan kongsi kami Anda pilih banner untuk laman web anda daripada bahagian Partner Zimmer iklan kami atau menggunakan pautan teks anda yang unik, yang mengandungi ID rakan Affiliate und a. Link unik akan membiarkan sistem kami tahu bahawa pelanggan atau rakan kongsi yang tertarik oleh unda. Maklumat yang pelanggan atau rakan kongsi melawat laman web kami melalui pautan anda disimpan pada cakera tempatan pengguna dalam scheitern cookie pengguna boleh membuka akaun walaupun selepas beberapa waktu (contohnya dalam setahun) dan masih akan dikira sebagai pelanggan und a tertarik atau rakan kongsi. Kami terbuka untuk telus, perkongsian yang saling menguntungkan. Rata-rata, laman web dengan lebih daripada 1.000 lawatan harian membuat lebih daripada 1.000 setiap bulan kita membayar lebih daripada 500,000 sebulan untuk sekutu kami. Jika anda ingin menjadi rakan kongsi kami, hanya buka akaun rakan kongsi dan mula mendapatkan komisyen. Programm Affiliate Bertingkat Kami Akan Membolehkan und ein Mendapat Komisen Hanya Dengan Mengarahkan Pelanggan Ke LAMA Web Kami Komisen und Adalah 50 Daripada Spread rakan-rakan Peringkat Pertama, 16,7 Daripada Spread rakan-rakan peringkat Kedua, dan 5.6 Daripada verbreiten rakan kongsi tahap Ketiga. Sila mencari maklumat di dalam jadual bawah. Rakan kongsi peringkat pertama 118 daripada verbreiten Bagaimana ia berfungsi Anda unterschreiben dan meletakkan banner Forex4you yang unik atau pautan teks di laman anda Pelanggan kilk pada banner anda dan unterzeichnen Anda akan mendapat verbreitet atas pesanan forex 8211 500 untuk setiap pesanan Seorang rakan niaga klik pautan Anda dan unterzeichnen und a akan mendapat 16 verbreiten daripada pelanggan mereka Rakan niaga itu mendaftarkan seorang rakan niaga baru und a akan mendapat 118 verbreiten daripada pelanggan partner itu Anda mendaftarkan seorang klien. Dia membeli dua lot EURUSD pada negatif 30 pips dan menjual tiga lot GBPUSD positif 40 pips. Anda mendapatkan 20.00 untuk pesanan forex yang pertama dan 45.00 untuk yang kedua jumlahnya sebanyak 65.00. Anda mendaftarkan seorang rakan niaga. Dia mendaftarkan seorang pelanggan yang membuat perdagangan yang sama. Anda akan mendapat 21.67. Rakan niaga und a mendaftarkan lagi seorang rakan niaga yang baru Rakan niaga baru itu mendaftarkan seorang klien yang membuat perdagangan yang sama. Anda akan mendapat 7.22. Itulah kuasa dalam Programm Multi-Tier KamiMendapat komisen dari rakan-rakan anda dan rakan-rakan mereka Sistem pendaftaran yang mudah dan tidak perlu mengeluarkan wang untuk melabur Sehingga 500 komisen pada setiap pesanan Tiada hatte masa kepada pelanggan dan rakan kongsi selepas kilk anmeldung awal Forex komisen yang dibayar secara berperingkat dalam setiap jam Pengeluaran forex komisen pada hari selepas ia diperolehi Menjejaki pengunjung dan mendapatkan e-mel apabila pelanggan forex baru mendaftar. Pemberitahuan akaun berdaftar akan dihantar ke e-mel rakan kongsi Memantau aktiviti pelanggan Forex yang sedia ada dalam masa nyata Pelbagai pilihan kain rentang yang berbeza untuk lama web rakan kongsi Tiada Ablagerung yang dikehendaki ke atas akun rakan kongsi Akses statistik anda di bilik rakan kongsi Kira potensi Pendapatan untuk pelanggan dengan menggunakan kalkulator komisen rakan kongsi. Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan und a boleh hubungi kami sekarang melalui laman web kami secara percuma. Anda boleh menghubungi pengurus rakan kongsi kami dengan mengemukakan permohonan melalui salesforex4you Pengurus rakan kongsi kami akan gembira untuk menjawab semua soalan anda dan membantu und a bermula. Perjanjian Perkongsian Die optimale ompany Forex, danach laquoSyarikatraquo dan laquoRakanraquo atau, secara kolektif, laquoPihakraquo, telah membuat kesimpulan Perjanjian berikut. 1. Tertakluk Perjanjian 1.1. Selaras dengan syarat-syarat Perjanjian Rakan Kongsi ini mengaku janji bagi pihak sendiri dan untuk akaun untuk mencari dan menarik pelanggan baru membuka akaun dagangan Syarikat dan untuk menjalankan transaksi dalam pasaran kewangan. Sebaliknya, Syarikat akan membayar untuk perkhidmatan daripada Rakan bawah syarat-syarat yang dinyatakan dalam Perjanjian ini dan lampirannya, yang merupakan sebahagian daripada Perjanjian ini. 1.2 Apabila didaftarkan sebagai penerimaan mengambil bahagian Rakan dalam Perjanjian ini mengesahkan bahawa: a) syarat-syarat Perjanjian ini telah dibaca b) terma dan syarat ini difahami dan tanpa syarat diterima sepenuhnya c) tidak ada keadaan yang menghalang penggunaan Perjanjian ini. 1.3 Rakan tersirat mengakui bahawa semua pelanggan tertarik dengan dia adalah pelanggan Syarikat. 1.4. Bahasa Perjanjian 1.4.1. Bahasa utama kontrak adalah Bahasa Inggeris. 1.4.2. Untuk kemudahan, rakan kongsi Syarikat boleh disediakan dengan terjemahan perjanjian dalam bahasa selain daripada bahasa Inggeris. Terjemahan ini adalah untuk tujuan maklumat semata-mata. 1.4.3. Sebanya terdapat sebarang percanggahan di antara versi Bahasa Inggeris perjanjian ini dan terjemahannya, versi Bahasa Inggeris adalah keutamaan. 1.5 Pengesahan identiti rakan kongsi 1.5.1. Syarikat mempunyai hak untuk meminta Partner untuk mengesahkan realiti maklumat yang dinyatakan dalam pendaftaran dalam programm perjanjian perkongsian. Untuk ini, Syarikat boleh pada bila-bila masa untuk menghendaki menyediakan salinan elektronik pasport Pasangan atau salinan yang disahkan oleh notari (mengikut budi bicara Syarikat). 1.5.2. Jika pasangan itu tidak menerima permintaan untuk mendapatkan salinan diimbas atau disahkan oleh notari bagi prosedur pengesahan dokumen akaun rakan kongsi tidak wajib, tetapi Syarikat mempunyai hak untuk menyekat aksun akaun bukan disahkan kepada beberapa jenis perkhidmatan. Rakan Kongsi sukarela boleh menjalani prosedur pengesahan akaun. 1.5.3. Dalam kes apabila sejak zaman pembukaan akaun, Daten pendaftaran Partner (nama, alamat, atau nombor telefon) telah berubah, dia segera akan memaklumkan jabatan rakan kongsi syarikat dengan permintaan untuk menukar Daten. 1.5.4. Rakan mengakui bahawa Daten pendaftaran dinyatakan semasa pendaftaran dalam programm perjanjian perkongsian boleh digunakan oleh Syarikat dalam memerangi pengubahan wang haram. 1.5.5. Rakan bertanggungjawab terhadap kesahihan Dokumen-Dokumen Yang dikemukakan (Salinan) dan mengiktiraf hak Syarikat, jika berlaku keraguan tentang kesahihannya, untuk menghubungi pihak berkuasa penguatkuasaan Undang-Undang negara penerbit Dokumen untuk mengesahkan kesahihannya dan, apabila pengesanan fakta pemalsuan, Menarik rakan Kongsi untuk Keadilan mengikut Undang-undang-nega-pengeluaran-dokumen itu 1.6. Maklumat yang diberikan 1.6.1. Syarikat menyediakan Partner Berdaftar dengan: akaun perkongsian, kod promosi daripada Rakan Kongsi (Ejen ID), pautan Programm perjanjian perkongsian, akses kepada kesusasteraan promosi Syarikat dan perkhidmatan rakan kongsi lain dalam kabinet peribadi di laman web syarikat. Mesej mengenai pendaftaran yang berjaya dihantar ke e-mel Rakan Kongsi (dinyatakan semasa pendaftaran). 1.7 Syarikat mempunyai hak untuk enggan mendaftarkan Rakan tanpa menjelaskan sebab termasuk menafikan percubaan pendaftaran berulang pada masa depan. 2. Peruntukan am 2.1. Pelanggan A dianggap sebagai menarik Rakan Kongsi dan termasuk dalam kumpulan rakan kongsinya, jika dia didaftarkan sebagai pelanggan syarikat dengan peruntukan satu daripada syarat-syarat berikut: 2.2.1. Pelanggan menetapkan kod promosi Rakan dalam borang permohonan untuk membuka akaun dagangan 2.2.2. Pelanggan pergi ke laman web syarikat menggunakan pautan perkongsian (banner, widget dan sebagainya). 2.2.3. Rakan mendaftarkan pelanggan melalui Kabinett perkongsian peribadinya. 2.3 Dalam kes jika pelanggan tersebut diiktiraf sebagai rakan kongsi yang menarik, semua akaun perdagangan berikutnya ditawarkan oleh Pelanggan ini di bawah kabinet peribadi akan secara automatik termasuk dalam kumpulan Rakan Kongsi. 3. Hak Rakan Kongsi Rakan kongsi mempunyai hak untuk: 3.1. Menarik pelanggan baru dengan membuat perjanjian dengan mereka untuk perkhidmatan broker melalui Syarikat dalam pasaran kewangan antarabangsa dan kepada syarat-syarat yang ditawarkan oleh Syarikat. 3.2 Untuk membuka akaun dengan Syarikat. 3.3. Untuk meletakkan ke atas sumber maklumat satu pautan syarikat kepada laman web Syarikat (termasuk pautan perkongsian, banner, bentuk dan widget yang disediakan oleh Syarikat). 3.4 Untuk memperkenalkan pelanggan yang berpotensi ke laman web rasmi forexoptimum dan struktur, untuk memaklumkan mengenai skop aktiviti, perkhidmatan dan kelebihan daya saing Syarikat, melaporkan alamat dan butir-butir hubungan Syarikat. 3.5 Mitglied sokongan yang menyeluruh kepada pelanggan, yang tergolong dalam kumpulan itu, dan secara tunggal dan dalam masa yang memaklumkan tentang perubahan dalam pekerjaan, promosi dan berita syarikat lain. 3.6 Untuk berhubung dengan pelanggan yang dia tertarik kepada Syarikat dan Yang Membrana akaun perdagangan, jika pelanggan tertarik dengan syarat rakan kongsi butiran kenalan mereka. 3.7 Mempunyai perjanjian bertulis dengan Syarikat dan bagi pihak dirinya sendiri untuk menjalankan aktiviti promosi dan pemasaran bagi kepentingan Syarikat untuk meletakkan maklumat dalam medien, untuk mengambil bahagian dalam pameran, persembahan dan acara yang seumpamanya. 3.8 Rakan kongsi mempunyai hak untuk merancang dan melaksanakan pemasaran dan promosi sahaja selepas mendapat kelulusan daripada Syarikat. 3.9 Mempunyai apa-apa tuntutan untuk bertindak sebagai orang tengah di antara Syarikat dan Pelanggan, jika Pelanggan tertarik menghantar beliau permintaan yang sesuai. 3.10. Mengeluarkan perintah yang berhubungan dengan penyingkiran dana daripada akaun perkongsian anda, selaras dengan Perjanjian ini. 3.11. Partner tidak mempunyai hak untuk membuat subagent dan perjanjian lain (perjanjian, kontrak), yang boleh kekuasaanmu daripada rakan kongsi atau sebahagian daripadanya di bawah Perjanjian ini kepada mana-mana pihak ketiga kecuali dengan kebenaran bertulis daripada Syarikat. Pemindahan hak tuntutan perjanjian ini hanya boleh dilakukan dengan persetujuan Syarikat. 3.12. Jika pasangan itu tidak dapat menyelesaikan masalah pelanggan sahaja, Partner mesti menghubungi pegawai Syarikat pendengaran awal semua maklumat yang diperlukan untuk menyelesaikan isu itu (nombor akaun, pesanan, masa, dan lain-lain) 3.13. Akaun pelakuan Rakan mempunyai fungsi yang sama seperti akaun peribadi Pelanggan (mengikut Perjanjian Pelanggan). Rakan Kongsi mempunyai hak untuk berdagang di akaun suruhanjaya itu, Rakan Kongsi boleh melakukan pemindahan dana operasi penambahan dalam akaun Suruhanjaya mengikut Perjanjian Pelanggan. Rakan Kongsi mempunyai hak untuk berdagang secara langsung dalam akaun perkongsian 3.14. Rakan Kongsi tidak mempunyai hak untuk menjalankan apa-apa transaksi di Akaun dagangan pelanggan tanpa kebenaran bertulis daripada Pelanggan. 3.15. Rakan Kongsi tidak berhak kepada apa-apa bayaran daripada pelanggan (dalam bentuk tunai dan bukan tunai dalam mata wang tempatan dan asing), termasuk mengambil wang daripada pelanggan, sekuriti, atau harta lain. 3.16. Rakan Kongsi mempunyai hak untuk memantau keberkesanan kempen pengiklanan dengan etikett rakan kongsi dan statistik yang disediakan oleh Syarikat. 3.17. Rakan Kongsi mempunyai hak untuk menggunakan bahan-bahan promosi yang disediakan oleh syarikat: banner, widget, pautan teks, halaman arahan, dan lain-lain 3.18. Rakan Kongsi mempunyai hak untuk menggunakan reka bentuk produk berjenama Syarikat untuk pengiklanan. 4. Tanggungjawab Rakan Rakan Kongsi mesti: 4.1. Menyatakan dalam borang pendaftaran maklumat peribadi dipercayai, tepat dan terkini, untuk memelihara elektronik (diimbas) salinan dokumen pengenalan dalam kabinet peribadi, dan segera memberitahu Syarikat jika berlaku perubahan berikutnya dalam apa-apa Daten peribadi anda (nama, alamat, telefon, dll). 4.2. Memasuki ke dalam hubungan dengan pelanggan dan semua pihak yang berminat untuk memaklumkan Status dan kuasa Partner (orang tengah). Untuk mengelakkan sebarang keraguan, dan tanpa pengecualian, rakan-rakan sentiasa dan di mana-mana keadaan bertindak bagi pihak mereka sendiri dan bukan bagi pihak Syarikat. 4.3 Dengan suci hati melaksanakan aktiviti untuk menarik pelanggan baru, selaras dengan Perjanjian ini. 4.4 Mempunyai maklumat umum mengenai pasaran kewangan antarabangsa dan menjadi cekap dalam bidang perkhidmatan yang disediakan oleh Syarikat. 4.5 Rakan bertanggungjawab untuk mempelajari sumber maklumat rasmi Syarikat dan segera memberitahu pelanggan tentang perubahan penting. 4.6 Berkomunikasi dengan pelanggan berpotensi maklumat yang paling lengkap dan tepat mengenai Syarikat dan perkhidmatan yang diberikan dan jika perlu untuk merujuk kepada dokumen dan terma-terma dan syarat-syarat yang disiarkan di laman web Syarikat, mengulas dan menjelaskan kepada mereka, dan juga pelanggan amaran mandatori risiko Yang berkaitan dengan penyertaan dalam perdagangan dalam pasaran kewangan antarabangsa, sebelum tamatnya Perjanjian Pelanggan. 4.7 Atas permintaan pelanggan dari kumpulan rakan-rakannya itu Partner akan memberikan sokongan maklumat yang komprehensif kepada mereka atau akan menghantar permintaan berkenaan kepada Syarikat. Di hadapan suatu tuntutan kepada perkhidmatan Syarikat dari Pelanggan kumpulan rakan-rakan, segera merujuk tuntutan kepada Syarikat dengan komen beliau sendiri. 4.8 Menahan diri daripada memberikan nasihat Pelanggan dan panduan mengenai pelaksanaan opera di dalam akaun orang mengikut Perjanjian Pelanggan atau untuk betul membataskan liabilitinya. Dalam apa jua keadaan, Syarikat tidak akan bertanggungjawab untuk akibat cadangan dan nasihat itu. 4.9 Merahsiakan semua maklumat mengenai Daten peribadi Pelanggan, Daten pada akaun mereka dan transaksi mereka dilakukan. 4.10. Untuk memaklumkan Pelanggan tentang hakikat bahawa Pelanggan tidak boleh memindahkan maklumat pendaftaran (Login dan Passwort) untuk mendapatkan kebenaran dalam kabinet peribadi dan terminal dagangan kepada mana-mana pihak ketiga dan kira-kira menjadi tanggungjawabnya untuk memastikan keselamatan dan kerahsiaan mereka. 4.11. Dalam kes masalah yang berkaitan dengan pengendalian perniagaan dan penyediaan perkhidmatan yang ditawarkan oleh Syarikat, serta apa-apa campur tangan luar dalam aktiviti-aktiviti beliau, segera memaklumkan Maklumat syarikat sepenuhnya. 4.12. Segera meletakkan Syarikat dimaklumkan mengenai semua fakta dan keadaan yang dikenali beliau, yang boleh mengakibatkan kesan buruk (risiko) untuk Syarikat. 4.13 Mitgliedschaft Syarikat atas permintaan Syarikat pada kemajuan, kaedah, dan hasil operasi untuk menarik pelanggan. 4.14 Melaksanakan Sahne, Boleh Dilaksanakan dan khusus arahan Syarikat itu mengikut Perjanjian ini. 4.15 Rakan Kongsi akan memberitahu Pelanggan mengenai risiko yang berkaitan dengan penyertaan dalam perdagangan dalam pasaran mata wang untuk memasuki Perjanjian Pelanggan. 5. Sekatan bagi Partner 5.1. Rakan Kongsi tidak mempunyai hak: 5.1.1. Untuk menarik pelanggan, dengan menggunakan kaedah yang tidak sah, termasuk, tetapi tidak terhad kepada: penipuan, salah nyata, memberikan maklumat yang tidak lengkap mengenai risiko yang timbul daripada perdagangan dalam pasaran kewangan antarabangsa, dan kaedah lain. 5.1.2. Membuka akaun perdagangan atau perkongsian untuk dirinya sendiri, keluarganya, dan mana-mana pihak lain yang berkaitan, menggunakan pautan perkongsiannya atau kod promosi (kecuali akaun dagangan sahaja yang Partner dibuka dalam kabinet peribadinya.) 5.1.3. Bagi pihak dirinya sendiri atau bagi pihak dan atas permintaan orang yang berminat untuk mendaftar pengguna baru dalam sistem Syarikat, atau untuk menerima Perjanjian Pelanggan atan nama atau bagi pihak pelanggan, dan menggunakan Login peribadi, kata laluan. Ciri-ciri peribadi dan menjalankan apa-apa operasi dari akaun dagangan Pelanggan syarikat 5.1.4. Untuk mendedahkan maklumat sulit (tidak terdapat kepada orang ramai) tentang Syarikat dan pelanggan, menyebabkan usaha sama itu, serta apa-apa maklumat lain yang boleh membawa kepada Syarikat untuk kerugian atau kerosakan yang reputasi perniagaan, semasa tempoh Perjanjian ini, dan lima tahun selepas penamatan . 5.1.5. Gunakan pautan ke laman web rasmi Syarikat, serta halaman einzeln laman web rasmi dalam pertanyaan yang penting dalam sistem pengiklanan kontekstual (Yandex, Google, Mail. ru, dan lain-lain). 5.1.6. Spamming dalam apa jua bentuk (pengiklanan mel pukal atau lain-lain jenis mesej kepada orang yang tidak menyatakan kehendaki di antara mereka yang pernah menerima). Iklan Syarikat dan produk dalam sistem promosi yang aktif (CAP). 5.1.7. Iklan Syarikat dan produk-produknya kepada maksiat (termasuk lucah) laman web, dan tapak kandungan lain, bertentangan dengan undang-undang negara di mana syarikat beroperasi. 5.1.8. Untuk menggunakan pengiklanan bertentangan dengan peraturan-peraturan undang-undang negara di mana syarikat beroperasi. 5.1.9. Untuk digunakan dalam pengiklanan maklumat yang mengelirukan atau palsu mengenai perkhidmatan yang ditawarkan oleh Syarikat, termasuk penyembunyian sengaja risiko serta lain-lain, yang boleh menjejaskan reputasi Syarikat. 5.1.10. Untuk menggunakan teknik promosi yang tidak sesuai dengan peraturan-peraturan dan kaedah-kaedah sistem carian Internet, secara sedar memanipulasi keputusan permintaan carian dan menggunakan kaedah lain promosi di Internet, mengelirukan enjin carian atau mencari pengguna enjin. 5.1.11. Untuk menggunakan mana-mana jenis pengiklanan palsu 5.2. Tanpa kebenaran bertulis terlebih dahulu sesuai Syarikat Rakan Kongsi tidak mempunyai hak: 5.2.1. Untuk digunakan dalam tanda dagangan yang asal atau diubah suai bentuk, logo, tanda perkhidmatan, reka bentuk laman web dan keputusan lain aktiviti intelektual, hak eksklusif dimiliki oleh Syarikat. 5.2.2. Untuk memindahkan hak di bawah Perjanjian ini, untuk membuat kesimpulan subagent dan perjanjian lain (perjanjian, kontrak), yang boleh memindahkan kuasa daripadanya Rakan atau sebahagian daripadanya di bawah Perjanjian ini kepada Mana-Mana Pihak Ketiga. 5.2.3. Untuk menerbitkan apa-apa nota (artikel, surat) atau membantu menulis nota (artikel, surat) berkaitan dengan Syarikat, di akhbar, majalah dan majalah lain, dan menyiarkan di pelbagai sumber (blog, rangkaian sosial, forum, dan lain-lain) Apa-apa bahan-bahan yang boleh merosakkan reputasi Syarikat. 5.2.4. Untuk membuat apa-apa hubungan, berunding, menandatangani sebarang dokumen, atau untuk menanggung apa-apa tanggungjawab bagi pihak Syarikat, serta mengikat Syarikat kepada mana-mana kewajipan. 5.2.5. Untuk memberi apa-apa jaminan atau janji, untuk membuat apa-apa kenyataan berkenaan dengan apa-apa syarat untuk apa-apa kontrak atau perjanjian yang dibuat oleh Syarikat. 6. Obligasi Syarikat 6.1. Menyediakan rakan dengan maklumat yang diperlukan mengenai kandungan perjanjian dirundingkan, dan penyertaan pelanggan dalam perdagangan di pasaran Forex dan instrumen kewangan lain, syarikat itu menawarkan. 6.2. Akaun dagangan terbuka kepada pelanggan, tertarik dengan Rakan, secara umum, mengikut Perjanjian Pelanggan dan lampirannya (untuk menerima pembayaran mereka, untuk Mitgliedsfoto panuang untuk berdagang dalam pasaran kewangan melalui maklumat log masuk (login, kata laluan) yang ditubuhkan oleh syarikat), menjalankan Semua risiko dan liabiliti bagi pembayaran kepada mereka). 6.3. Menjalankan kira sepenuhnya operasi pelanggan ini, tertarik dengan rakan-rakan, atas dasar untuk membayar pampasan dan penempatan dengan rakan kongsi mengikut cara dan masa yang dinyatakan dalam Perjanjian ini. 6.4 Syarikat wajib untuk membuat bayaran kepada Rakan Kongsi yang menerima pendapatan berdasarkan bulanan bertindak hasil dan perbelanjaan mengikut fasal 10 perjanjian ini. Mitglied sokongan maklumat yang lengkap kepada rakan-rakan. 6.5 Tepat pada masanya memaklumkan kepada und ein tentang perubahan penting dalam kerja-kerja Syarikat. Syarikat itu mempunyai hak untuk: 7.1. Sepihak mengubah suai, menukar nama, menambah syarat-syarat Perjanjian ini atau lampirannya, tanpa notis. 7.2 Tanpa apa-apa notis dan apa-apa cara untuk mengawal (pemantauan) kerja-kerja rakan-rakan dalam melaksanakan fungsi dan kewajipan mereka di bawah Perjanjian ini, khususnya, untuk memeriksa sumber-sumber maklumat daripada Rakan Kongsi dan kaedah yang digunakan untuk menarik pelanggan . 7.3 Meminta laporan terperinci mengenai pelaksanaan tanggungjawabnya dengan rakan kongsi di bawah Perjanjian ini, kemajuan dan hasil operasi untuk menarik pelanggan. 7.4 Berhak menerima daripada Partner laporan penuh mengenai kemajuan dan hasil kempen dan promosi untuk menarik pelanggan 7,5. Memerlukan daripada Rakan Kongsi pengesahan Daten yang dinyatakan semasa mendaftar akaun perkongsian, termasuk menghendaki Partner untuk memberikan bukti tambahan identiti dalam bentuk (diimbas) salinan elektronik, atau salinan disahkan, mengikut budi bicara Syarikat. 7.6 Jika ragu-ragu mengenai kesahihan dokumen-dokumen pengenalan yang diberikan oleh Rakan Kongsi, hubungi pihak berkuasa penguatkuasaan undang-undang negara penerbit dokumen untuk mengesahkan kesahihannya. 7.7 Gunakan maklumat pengenalan dan maklumat yang dinyatakan oleh Rakan Niaga semasa pendaftaran, sebagai sebahagian daripada pencegahan pengubahan wang haram. 7.8 Menamatkan Perjanjian ini dan untuk mengecualikan daripada sekumpulan rakan-rakan semua pelanggan sebelum ini menarik, jika Partner tidak mengikat mana-mana pelanggan dalam tempoh 180 (seratus delapan puluh) hari dari pengambilalihan pelanggan yang terakhir. 7.9. Syarikat mempunyai hak untuk membatalkan imbuhan Rakan Niaga pada perdagangan pelanggan tertarik dengan dia, memadam bentuk pelanggan kumpulan Partner atau menyekat akaun pelanggan, mengikut budi bicaranya dalam hal yang berikut: 7.9.1. Pengesanan apa-apa pertindihan Daten rakan kongsi dan Pelanggan yang seperti butir-butir pasport, alamat, telefon, e-mel, - alamat IP, butir-butir pembayaran dan lain-lain (akaun yang diniagakan dari alamat IP tunggal adalah bersamaan dengan satu akaun Yang aktif, dan dalam hal persimpangan dengan alamat Partner yang dianggap saling bergantung.) 7.9.2. Penensanan pada akaun urusniaga pelanggan tertarik bertentangan dengan Perjanjian Pelanggan atau lampirannya, syarat-syarat saham dan perkhidmatan, peraturan pertandingan Syarikat (termasuk transaksi yang dibuat oleh ketidaksempurnaan Plattform dagangan). 7.9.3. Pengesanan penggunaan akaun perkongsian dalam tidak tujuan yang dimaksudkan, termasuk apa-apa skim penipuan lain dari Rakan Kongsi dan (atau) pelanggan menarik (contohnya, penggunaan Programm perkongsian untuk mengurangkan penyebaran perdagangan). 7.9.4. Pelanggaran terang-terangan atau tidak mematuhi syarat-syarat Perjanjian ini. 7.10. Syarikat mempunyai hak untuk menamatkan kontrak secara einseitig dalam kes pelanggaran atau ketidakpatuhan dengan Perjanjian ini oleh Rakan Kongsi. 7.11. Melakukan tindakan dan aktiviti lain yang tidak bercanggah dengan syarat-syarat Perjanjian ini dan undang-undang dari negara ini pendaftaran Syarikat. 8. Hatte Tanggungjawab Syarikat 8.1. Syarikat akan menanggung sebarang keadaan bertanggungjawab untuk: 8.1.1. Apa-apa tindakan Partner dia telah melakukan yang melanggar Perjanjian ini atau di luar kuasa yang diberi oleh Syarikat dalam bentuk kebenaran bertulis yang sesuai terlebih dahulu. 8.1.2. Apa-apa kerugian yang dialami kerana Partner kepada Mana-Mana Pihak Ketiga. 8.2. Seelanien berlaku pertikaian di antara Syarikat dan Pelanggan, tertarik dengan Rakan, pendapat Syarikat adalah penting. 9. Prinsip kerja dan pelanggan pengambilalihan Rakan Niaga 9.1. Rakan kongsi mempunyai hak untuk membuat website yang sepadan dengan subjek ini kepada Syarikat, yang memberikan maklumat mengenai pasaran kewangan antarabangsa dan menyediakan broker, peniaga dan pelaburan untuk memenuhi keperluan Seksyen 3 Perjanjian ini. 9.2. Pendaftaran Pelanggan dan memasukkan mereka ke kumpulan rakan niaga yang dilakukan di salah satu daripada cara berikut: - Dengan cara menggunakan oleh Pelanggan link perkongsian itu ke laman web rasmi Syarikat - Apabila pelanggan yang ditetapkan Partner kod ID dalam Borang Permohonan untuk Membrana akaun perdagangan - Peruntukan oleh Rakan Niaga Bentuk Pengenalan Pelanggan Yang Ditandatangani Oleh Yang Terachhir. 9.3. Pelanggan mempunyai hak untuk menafikan perkhidmatan daripada Rakan Kongsi dan disampaikan secara langsung dalam Syarikat. 9.4. Untuk mengelakkan persaingan yang tidak adil, pemindahan pelanggan antara kumpulan-kumpulan rakan kongsi adalah dilarang, termasuk larangan pergerakan pelanggan sedia ada kepada kumpulan Rakan Kongsi. Kesan peruntukan ini Perjanjian terpakai sama rata kepada pelanggan sedia ada untuk membuka akaun baru di syarikat itu untuk memindahkan mereka kepada kumpulan Rakan Kongsi. Nota: Jika pelanggan mempunyai justifikasi sebab bagi pemindahan ke kumpulan rakan tertentu, Syarikat akan mempertimbangkan dan membuat keputusan atas permohonan setiap pelanggan secara individu. 9.5. Rakan kongsi tidak boleh menerima komiten daripada akaun peribadi daripada rakan kongsi, dari akaun saudara terdekat daripada rakan kongsi jika dia ialah seorang individu, dari akaun peribadi seorang pengasas dan saudara-mara daripada pengasas organisasi, jika pasangan adalah sebuah entiti yang sah. 10. Definisi pendapatan dan penyelesaian Pihak 10.1. Ganjaran ditentukan oleh seksyen ini Perjanjian ini adalah satu-satunya jenis promosi rakan-rakan, dan rakan niaga tidak dapat memenuhi syarat untuk lain-lain bentuk promosi. 10.2 Semi bayaran dibuat kepada Rakan Niaga melalui akruan ke akaun perkongsiannya c setiap hari 23:59 sehingga 00:01 waktu server, GMT 2. 10.3. Mata wang dari akaun Partner adalah dolar Amerika Syarikat (USD). 10.4 Dalam pengiraan bayaran komisen Syarikat tidak boleh mempertimbangkan urusniaga pelanggan yang dijalankan oleh ketidaksempurnaan plattform dagangan, dan juga tidak termasuk pelanggan seperti kumpulan Rakan Kongsi. 10.5 Seekanada-Pekannin-Pangangan-Tangar-Tangar-Tangar-Tangar-Tangar-Tanz-Tanz-Tanz-Tanz-Tanz-T-Shirt Dibatalkan sepenuhnya, dan Pelanggan sendiri boleh dibuang dari kumpulan Rakan Kongsi. 10.6 Syarikat mempunyai hak untuk melaraskan pembayaran komisen ke atas urus niaga yang terlibat pelanggan, bertentangan dengan operasi perdagangan Peraturan, iaitu: A) jika masa di antara pembukaan dan penutupan urus niaga adalah kurang daripada 2 minit B) dalam hal apabila masa di antara pembukaan perintah itu Dan pembukaan yang perintah bertentangan mengikut jumlah instrumen perniagaan yang sama yang sama adalah kurang daripada 2 minit. 10.7 Jika keuntungan atas urus niaga yang tidak melebihi operasi perdagangan mindestens Pelanggan yang sepadan dengan penyebaran dua kali bagi pasangan mata wang daripada quotForexquot dan kumpulan laquoCFDraquo, Syarikat berhak untuk membetulkan komisen Partner yang diterima daripada beberapa urus niaga ini. 10,8 Suruhanjaya hendaklah dikreditkan kepada memenuhi syarat-syarat minimal perdagangan, hanya berkaitan dengan keuntungan atau kerugian yang adalah sama penyebaran berganda. Bagi urus niaga yang tidak memenuhi syarat-syarat ini, suruhanjaya itu tidak dikenakan. 10,9 Dalam kes jika mana-mana Daten pendaftaran akaun Pasangan bertepatan dengan Daten pendaftaran Pelanggan daripada kumpulan gabungannya, Syarikat boleh layak kebetulan ini, sebagai asas untuk permohonan ke akaun affiliate perenggan 5.1.2 dan 7.10 perjanjian dalam penuh 10.10. Dalam kes apabila akaun dagangan Pelanggan dari Kumpulan dan perkongsian akaun Rakan terhadap Partner menggunakan alamat IP yang sama, Syarikat mungkin layak kebetulan ini, sebagai asas bagi permohonan untuk akaun perkongsian bagi perenggan 5.1.2 dan 7.10 Perjanjian ini di seluruh isipadunya. 10.11. Syarikat akan membayar Rakan suruhanjaya itu hanya jika rakan kongsi menarik sekurang-kurangnya 3 pelanggan aktif Syarikat bulanan. Seorang pelanggan ditakrifkan sebagai aktif jika dia melakukan sekurang-kurangnya 5 transaksi sebulan pada akaun perdagangan. 10.12. Syarikat membayar komisen Rakan selaras dengan syarat-syarat Perjanjian ini, tetapi tidak lebih daripada 50 daripada purata bagi akaun pelanggan semua Rakan Ekuiti untuk bulan Yang dilaporkan. Nilai purata adalah jumlah Ekuiti pada awal dan akhir setiap bulan melaporkan semua akaun pelanggan, dibahagikan dengan dua. 10.13. Komisen affiliate tidak dikira dan dibayar untuk perdagangan yang dilakukan semata-mata kepada cara-cara Bonus. Jika akaun pelanggan, dari kumpulan rujukan affiliate mempunyai bonus dikreditkan dalam akaun beliau, suruhanjaya itu akan dikira secara berkadar seperti hubungan kredit kepada baki akaun. 10.14. Partner boleh meminta Syarikat untuk menghasilkan perdamaian pelanggan dan akaun mereka, tertarik dengan affiliate, dan keputusan pengiraan operasi dagangan mereka Bulanan. 10.15. Dalam kes jika pelanggan dari kumpulan Partner bertanya jabatan berurusan Syarikat dengan tuntutan bagi perintah itu, dari mana pampasan rakan kongsi telah dikreditkan dengan, Syarikat berhak untuk membatalkan imbuhan diterima daripada urusniaga itu sepenuhnya. 10.16. Rakan-rakan boleh menarik balik ganjaran terakru hanya selepas berikut syarat dipenuhi: 10.16.1. Syarikat telah mengesahkan kebetulan Daten peribadi Rakan disenaraikan dalam pendaftaran itu, dengan Daten yang disediakan oleh pasport. 10.16.2. Rakan menyediakan bukti butiran pembayaran bagi pemindahan dana daripada akaun perkongsian 10.17. Apabila mengeluarkan wang dari komisen akaun perkongsian, penukaran, dan kos-kos lain pemindahan itu hendaklah ditanggung oleh Rakan Kongsi. 10.18. Bagi maksud memeriksa niat baik daripada Rakan Kongsi dan ketepatan akruan imbuhan rakan kongsi, Syarikat mempunyai hak untuk menggantung pengeluaran dana dari akaun perkongsian itu selama-lamanya. 10.19. Dalam kes-kes pelanggaran Terma Perjanjian oleh Rakan Niaga, Syarikat berhak untuk menamatkan akaun perkongsian itu dan untuk menampung kerugian yang disebabkan oleh rakan kongsi, melalui dana yang perlu dibayar kepadanya di bawah Perjanjian ini dan lampirannya. 10.20 Dalam kes di mana pelanggaran rakan kongsi Perjanjian ini (termasuk perbuatan yang tidak dibenarkan atau kenyataan) terhadap Syarikat akan mengemukakan sebarang tuntutan, semua perbelanjaan (kerugian) yang dilakukan oleh rakan kongsi Syarikat layak untuk dibayar sepenuhnya. Kerugian ditakrifkan sebagai kos bahawa Syarikat telah dibuat atau akan membuat untuk mengembalikan hak-hak mereka dan kepentingan (kerosakan sebenar), dan juga kehilangan pendapatan bahawa Syarikat akan diterima di bawah urusan perniagaan biasa, jika reputasi perniagaan, hak dan kepentingan mempunyai telah dilanggar (hilang manfaat). Partner tidak berhak untuk mempertikaikan jumlah kerugian yang dituntut oleh Syarikat bagi pembayaran balik. 10.21. Syarikat ini bukan Partner ejen cukai. Pihak-pihak sahaja dan bebas mengira dan membayar cukai mereka dan kewajipan lain kepada pihak ketiga. 11. Data Communication 11.1. Untuk berkomunikasi dengan Rakan Kongsi Syarikat menggunakan cara-cara komunikasi berikut: - Mel Dalaman platform dagangan - Pengumuman dalam seksyen yang berkaitan di laman web Syarikat - Cara elektronik yang lain, yang disediakan oleh syarikat (Skype, ICQ, dan lain-lain). 11.2. Untuk berkomunikasi dengan Syarikat Rakan Kongsi boleh menggunakan cara komunikasi yang disebut dalam seksyen 11.1. 11.3. Mesej, dokumen, iklan, notis, penyata, laporan, dan lain-lain akan dipertimbangkan pakai seberang: - Satu jam selepas menghantarnya ke e-mel beliau (e-mel) - Satu jam selepas menghantar surat dalaman platform dagangan - Satu jam selepas faks - Sejurus selepas perbualan telefon - 7 hari kalendar dari tarikh surat-menyurat melalui pos - Satu jam selepas pengumuman di laman web Syarikat. 12.1. Rakan Kongsi tidak mempunyai hak untuk mendedahkan apa-apa maklumat yang diperoleh daripada Syarikat dalam menjalankan aktiviti bersama, dan maklumat dan data yang terkandung di dalam Perjanjian ini, di sepanjang tempoh Perjanjian ini, dan lima tahun selepas penamatan. 12.2. Rakan tidak dapat menyediakan bersaing pihak ketiga yang sulit maklumat mengenai kaedah Syarikat, penyediaan perkhidmatannya. 12.3. Pihak-pihak yang diperlukan untuk mengekalkan kerahsiaan semua maklumat mengenai data peribadi pelanggan, data akaun mereka dan transaksi mereka dilakukan. 13. Pelarasan pertikaian 13.1. Rakan Kongsi boleh memfailkan aduan kepada Syarikat sekiranya berlaku pertikaian. Aduan yang diterima untuk pertimbangan dalam tempoh lima hari bekerja sejak alasan bagi persembahan mereka berlaku. 13.2. Aduan hendaklah dikemukakan sama ada dalam bentuk surat di atas kertas ke alamat pos Syarikat atau dalam bentuk mel elektronik (e-mel) dan dihantar ke alamat e-mel rasmi yang diterbitkan di laman web Syarikat. Aduan yang dibuat dalam format lain (dalam talian, melalui telefon, dll) tidak akan diterima untuk pertimbangan. 13.3. Aduan itu mesti mempunyai kandungan berikut: - Nama Pelanggan Nama Syarikat - Satu nombor akaun daripada Rakan Kongsi (atau pelanggan, jika soalan itu berkaitan akaun pelanggan) - Keterangan sifat keadaan yang dipertikaikan - Lain-lain maklumat yang membantu untuk menyelesaikan keadaan. Aduan itu tidak seharusnya mengandungi: - Penilaian emosi keadaan yang dipertikaikan - Penyalahgunaan lisan yang ditujukan kepada Syarikat - Bahasa yg tak patut ditulis. 13.4. Syarikat mempunyai hak untuk meminta daripada Pelanggan Rakan Kongsi sebarang maklumat yang diperlukan untuk membuat keputusan keadaan yang dipertikaikan. 13.5. Syarikat mempunyai hak untuk menolak aduan sekiranya tidak mematuhi syarat-syarat yang dinyatakan dalam perenggan 13.2, 13.3. 13.6. Adalah menjadi tanggungjawab Syarikat untuk mempertimbangkan aduan daripada Rakan Kongsi, untuk membuat keputusan penghakiman pada keadaan yang dipertikaikan secepat mungkin dan melaporkannya kepada Rakan Niaga melalui e-mel (e-mel). Sepuluh hari kerja sejak menerima aduan tersebut adalah istilah maksimum yang mungkin pertimbangan aduan. 13.7. Semua pertikaian yang timbul daripada Perjanjian ini harus diselesaikan dengan rundingan. 13.8. Untuk merujuk pertikaian kepada pematuhan timbang tara dengan perintah pertimbangan pertikaian adalah untuk dipastikan. Kenyataan aduan boleh difailkan di mahkamah jika aduan itu tidak dijelaskan atau jawapan kepada aduan itu tidak selaras dengan tarikh akhir yang ditetapkan oleh pp 13.5, 11.2 dan 11.3 Perjanjian ini. 14. Peruntukan akhir 14.1. Perjanjian ini mula berkuat kuasa apabila tandatangan oleh kedua-dua pihak. 14.2. Tempoh Perjanjian ialah dua belas bulan dari tarikh menandatangani Perjanjian ini. 14.3. Jika syarat-syarat Perjanjian ini dipenuhi, yang kedua dianggap berpanjangan selama-lamanya. 14.4. Terma Perjanjian ini dan boleh dipinda atau ditambah oleh Syarikat secara unilateral dengan notis 5 hari kalendar. 14.5. Mana-mana pihak-pihak kepada Perjanjian ini sepatutnya berhak untuk secara unilateral menghentikan pelaksanaan itu luar undang-undang Perjanjian ini, dengan menghantar notis itu kepada pihak yang satu lagi tidak kurang daripada lima hari sebelum ini. 14.6. Salah satu Pihak adalah berhak untuk memohon kepada mahkamah yang ingin menamatkan Perjanjian ini dalam kes pelanggaran berulang kewajipan oleh Pihak yang satu lagi dan kes-kes lain yang dinyatakan dalam undang-undang semasa. 14.7 Tiada pindaan, tambahan atau lampiran kepada perjanjian ini hendaklah berkuat kuasa melainkan jika ia adalah secara bertulis dan ditandatangani oleh wakil-wakil yang diberi kuasa Pihak-Pihak dalam had masa yang ditetapkan oleh pindaan-pindaan ini, makanan tambahan dan lampiran. Lampiran 1. Syarat Program Affiliate 1. Syarikat akan membayar komisen Rakan affiliate dari semua dagangan yang dibuat oleh Pelanggan yang dirujuk oleh Rakan Kongsi, tanpa mengira hakikat sama ada Pelanggan mendapat apa-apa keuntungan atau tidak. Jumlah komisyen 2.1. Syarikat akan membayar Rakan kategori laquoRakanraquo komisen yang bersamaan dengan 65 daripada spread. 2.2. Syarikat akan membayar kategori Partner laquoRakan Kongsi Premiumraquo komisen yang bersamaan dengan 75 daripada spread. 2.3. Syarikat akan membayar kategori Partner laquoVIP Partnerraquo komisen yang bersamaan dengan 85 daripada spread. 3. Apa-apa bayaran lain yang mungkin hanya jika Syarikat dan Rakan Kongsi bersetuju dalam perjanjian cagaran.

No comments:

Post a Comment